mersin escort


Geri git   Forum Ortam > Pembemsi TV > Beslenme ve Diyet

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 02.Haziran.2016, 23:39   #1
Senior Member
 
buse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10.Kasım.2014
Mesajlar: 23,045
Standart Zayıflamak İçin Nasıl Beslenmeli



Zayıflamak için uygulanan birçok beslenme yöntemi bulunuyor. Etkili bir beslenme yönteminde zayıflamak isteyen bir kişi, beslenmesini doğal gıdalardan seçmelidir. Gıdalar taze olarak tüketilmelidir.

Zayıflamak için uygulanan programdaki beslenme şeklinde yenen yiyeceklerin yağ ve kalori oranları düşük olmalıdır. Tuz kilo aldıran bir etkendir. Tuzu yiyeceklerde mümkün olduğunca az kullanmak gerekir. Ayrıca şekeri de olabildiğince azaltmakta fayda vardır. Zaten kilolu bir insan alması gereken şekeri doğal tatlılardan yani meyve türü yiyeceklerden almaktadır. Beslenmede sebze ve meyveye ağırlık vermelidir.

Yüksek kalorili yiyecekler vücutta yağ ve kiloya sebebiyet verir. Kalorisi düşük besinler alındığı zaman vücut bu besinler ve yağlar daha çabuk enerjiye dönüştürülür ve bunlar yakılır.

Kilo vermek için kişi yeme şekline de dikkat etmelidir. Olabildiğince az ve sık yemek, yemekleri yavaş ve sindirerek yemek önemlidir. Kilo verme amaçlı bir beslenme programını elbette ki spor ve egzersiz çalışmalarından ayrı düşünemeyiz. Bunların olmadığı bir durumda kilo verme konusunda sorunlar yaşanır. Kilo vermeye çalışan kişi bu süreçte etkili bir beslenme programı uygularken aynı zamanda spor ve egzersiz programını da uygulamalıdır. Böylelikle alınan gıdalar daha hızlı ve kolay yakılır.

Kilo vermek için kalorisi az, yağ oranı düşük, karbonhidrat miktarı düşük besinleri seçmek gerekir. Bu özelliklerin hepsinin birlikte yer alması etkili bir kilo verme süreci için olması gerekenlerdir.

Un, kurabiye pasta, börek, beyaz ekmek, şekerli yiyecekler, bal, reçel gibi yiyeceklerde karbonhidrat miktarı yüksektir. Bu yiyecekleri olabildiğince az tüketmek veya yerlerine başka gıdaları ikame etmek gerekir.

Besinleri alırken içinde barındırdıkları protein, karbonhidrat, yağ oranlarını iyi bilmekte fayda vardır. Örneğin bir diyet programında alınan besinlerdeki yağ oranı %30, proteinler %15 ve karbonhidratlar da %50 civarında olmalıdır. Günlük tuz tüketimi 5-6 gr civarında olmalıdır. Günlük alınacak kalsiyum oranı 1500 mg ı geçmemelidir. Ayrıca besin değerleri açısından da alınacak kalsiyum oranı 1000 mg altında olmamalıdır. Günlük su tüketimini de olabildiğince 2 lt olarak tüketmek gerekir. Posalı gıdaların alımı da önemlidir. Bundan dolayı sebze ve meyve bolca tüketilmelidir. Brokoli de bir kalsiyum deposudur. Ayrıca kalsiyum alımı için yağsız süt de içilebilir.

Besinlerde alınacak yüksek kaloriler başarılı bir diyet programını engeller. Onun için kalorisi düşük yiyecekleri tercih etmek gerekir. Brüksel lahanası, salatalık, domates, kabak, karnabahar, turp, biber, lahana, ıspanak kalorisi düşük yiyeceklerdir. Meyvelerden de yeşil erik, ekşi elma, böğürtlen, çilek düşük kalorili meyvelerdendir.
buse isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Tag Ekle
beslenmeli, nasıl, İçin, zayıflamak


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı




RSS Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Şu Anki Saat: 19:09
eskisehir escort izmit escort izmir escort bolu escort bayan adiyaman escort bayan aydin escort bayan agri escort bayan
bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort escort bayan atasehir sakarya escort sakarya escort sakarya escort escort bursa ankara escort kütahya escort